24.12.2015.
III1,
III3
Dragi
učenici i učenice,
Danas
ćemo ponavljati gradivo koje smo naučili u lekciji Billy's teddy i za to ćemo iskoristiti udžbenik i radnu svesku.
Za
početak ponovite riječi – članove porodice koje smo učili na 40. strani u
udžbenicima i izvježbajte kako se pravilno pišu.
Zatim
pročitajte priču na istoj strani i primjetit ćete primjere kao što su „mum's book“, „grandma's umbrella“, „ Billy's
teddy“ u kojima je korišteno 's kako bi označili da nekome nešto pripada.
To
je objašnjeno i kroz primjere na 41. strani.
Na istoj strani ćete uraditi
zadatak broj 3 – Follow and write (pratite linije koje pokazuju kome šta
pripada i napišite na praznu liniju; pratite primjer koji je već urađen).Ponovite
riječi – članove porodice koje smo učili na 42. strani u udžbenicima i
izvježbajte kako se pravilno pišu.
Zatim
pređite na vježbanje u radnom listu i uradite zadatke na 40., 41. i 42. strani.
Mislim
da su upute za rad u svim zadacima jasne i obratite pažnju na već urađene
primjere.
Pojasnit
ću prvi zadatak na 42. strani jer je drugačiji od onog što obično radimo. U
ovom zadatku se od vas traži da crvenom bojom obojite one riječi koje se odnose
na muške članove porodice, a žutom bojom one riječi koje se odnose na ženske
članove porodice. Obratite pažnju da je riječ cousin napisana dva puta (jednom ćete je obojiti crvenom, a jednom
žutom bojom).
Rješenja
ćemo zajedno provjeriti na narednom času.
Ako
imate ikakvih pitanja ili nejasnoća, slobodno mi se obratite na email: oscvilaej.irena@gmail.com ili u komentarima na
blogu.
Have
a nice weekend!
_____________________________________________________________________
4.6. 2015.
ODGOVORE POSLATI DANA 5. JUNA
1. Otvoriti udžbenike na strani 104.
2. Nabrojati sve predmete koje vidite na slici
3. Pročitati tekst
4. Prepisati nepoznate riječi u SVESKU:
We like – sviđa nam se
Sandy – pjeskovito
Long – dugo
Very – veoma
Bat – palica
Make – napraviti
Find – pronaći
Clean – čisto
Rock – kamen, stijena
Near – blizu
Stall – štand
Sun cream – krema za sunčanje
Alone – sam
Don't – nemoj
Litter – smeće
Bin – kanta za smeće
5. Pročitati tekst sa razumijevanjem i zaokružiti
odgovarajuću riječ u narednom zadatku. (Odgovore na ovo pitanje šaljete na moj
e-mail)
6. Otvoriti udžbenike na str. 106 – 107. Odgovoriti na
pitanja u udžbenicima. (Odgovore također šaljete na moj e-mail)
Adresa
nastavnice Azre Ramović : oscvilaej.azra@gmail.com
24.12.2015.
III1, III3
Dragi učenici i učenice,
Danas ćemo ponavljati gradivo koje smo naučili u lekciji Billy's teddy i za to ćemo iskoristiti udžbenik i radnu svesku.
Za početak ponovite riječi – članove porodice koje smo učili na 40. strani u udžbenicima i izvježbajte kako se pravilno pišu.
Zatim pročitajte priču na istoj strani i primjetit ćete primjere kao što su „mum's book“, „grandma's umbrella“, „ Billy's teddy“ u kojima je korišteno 's kako bi označili da nekome nešto pripada.
To je objašnjeno i kroz primjere na 41. strani.
Na istoj strani ćete uraditi zadatak broj 3 – Follow and write (pratite linije koje pokazuju kome šta pripada i napišite na praznu liniju; pratite primjer koji je već urađen).Ponovite riječi – članove porodice koje smo učili na 42. strani u udžbenicima i izvježbajte kako se pravilno pišu.
Zatim pređite na vježbanje u radnom listu i uradite zadatke na 40., 41. i 42. strani.
Mislim da su upute za rad u svim zadacima jasne i obratite pažnju na već urađene primjere.
Pojasnit ću prvi zadatak na 42. strani jer je drugačiji od onog što obično radimo. U ovom zadatku se od vas traži da crvenom bojom obojite one riječi koje se odnose na muške članove porodice, a žutom bojom one riječi koje se odnose na ženske članove porodice. Obratite pažnju da je riječ cousin napisana dva puta (jednom ćete je obojiti crvenom, a jednom žutom bojom).
Rješenja ćemo zajedno provjeriti na narednom času.
Ako imate ikakvih pitanja ili nejasnoća, slobodno mi se obratite na email: oscvilaej.irena@gmail.com ili u komentarima na blogu.
Have a nice weekend!
III1, III3
Dragi učenici i učenice,
Danas ćemo ponavljati gradivo koje smo naučili u lekciji Billy's teddy i za to ćemo iskoristiti udžbenik i radnu svesku.
Za početak ponovite riječi – članove porodice koje smo učili na 40. strani u udžbenicima i izvježbajte kako se pravilno pišu.
Zatim pročitajte priču na istoj strani i primjetit ćete primjere kao što su „mum's book“, „grandma's umbrella“, „ Billy's teddy“ u kojima je korišteno 's kako bi označili da nekome nešto pripada.
To je objašnjeno i kroz primjere na 41. strani.
Na istoj strani ćete uraditi zadatak broj 3 – Follow and write (pratite linije koje pokazuju kome šta pripada i napišite na praznu liniju; pratite primjer koji je već urađen).Ponovite riječi – članove porodice koje smo učili na 42. strani u udžbenicima i izvježbajte kako se pravilno pišu.
Zatim pređite na vježbanje u radnom listu i uradite zadatke na 40., 41. i 42. strani.
Mislim da su upute za rad u svim zadacima jasne i obratite pažnju na već urađene primjere.
Pojasnit ću prvi zadatak na 42. strani jer je drugačiji od onog što obično radimo. U ovom zadatku se od vas traži da crvenom bojom obojite one riječi koje se odnose na muške članove porodice, a žutom bojom one riječi koje se odnose na ženske članove porodice. Obratite pažnju da je riječ cousin napisana dva puta (jednom ćete je obojiti crvenom, a jednom žutom bojom).
Rješenja ćemo zajedno provjeriti na narednom času.
Ako imate ikakvih pitanja ili nejasnoća, slobodno mi se obratite na email: oscvilaej.irena@gmail.com ili u komentarima na blogu.
Have a nice weekend!
_____________________________________________________________________
4.6. 2015.
Treći razredi 6.3.2015.
Lunchtime!
Udžbenik, str. 60
1. Pročitati nazive za hranu;
2. Prepisati riječi u rječnik:
Lunch box /lʌntʃ bɑːks/ - kutija za užinu
Sandwich /ˈsæn.wɪdʒ/ - sendvič
Drinks /drɪŋkz/ - pića
Apple /ˈæp.l̩/ - jabuka
Banana /bəˈnɑː.nə/ - banana
Biscuit /ˈbɪs.kɪt/ - keks
3. Nacrtati hranu iz zadatka 1 u svesku za školski rad i ispod slika napisati nazive;
4. Radni list, str. 60 – zadatak br. 1: Pronađi i zaokruži riječi
5. Radni list, str. 60 – zadatak br. 2: Na osnovu slika iz zadatka br 1, napisati u produžetku This is...
Nacrtati hranu u kutiji za užinu
_____________________________________________________________________
TREĆI RAZRED
SKILLS TIME!
TREĆI RAZRED
SKILLS TIME!
Udžbenik, str 58
1. Pogledati slike i reći nazive za prostorije;
2. Pročitati tekst;
3. Prepisati u sveske nepoznate riječi:
· a photo – fotografija,
· our – naša, naše
· a flat – stan
· we are – mi smo
· little – malo
· big – veliko
· next door – soba do (susjedna soba)
· my sister's bedroom – soba od moje sestre
· a balcony – balkon
· you can see – možeš vidjeti
· favourite – omiljeni, najdraži
· a tree – drvo
4. Uraditi u udžbeniku zadatak broj 3 (dopuniti rečenice sa datim riječima)
5. Otvoriti radne listove na stranu broj 58. Pročitati tekst i pokazati prostorije na slikama.
6. Uraditi zadatak broj 2 – zaokružiti ponuđene riječi i upisati ih u prazan prostor.
Domaći rad 1 – opisati na sličan način svoju kuću ili stan, navesti gdje živite (u kući ili u stanu), koliko prostorija ima u kući/stanu, koje su to prostorije i koje su boje, šta se nalazi u njima (barem po jedan predmet), imate li balkon i šta se vidi sa balkona (From the balcony you can see...)
Domaći rad 2 – prepisati riječi u rječnik (bez izgovora)
Adresa nastavnice Azre Ramović : oscvilaej.azra@gmail.com
______________________________________________________________________
1. Pogledati slike i reći nazive za prostorije;
2. Pročitati tekst;
3. Prepisati u sveske nepoznate riječi:
· a photo – fotografija,
· our – naša, naše
· a flat – stan
· we are – mi smo
· little – malo
· big – veliko
· next door – soba do (susjedna soba)
· my sister's bedroom – soba od moje sestre
· a balcony – balkon
· you can see – možeš vidjeti
· favourite – omiljeni, najdraži
· a tree – drvo
4. Uraditi u udžbeniku zadatak broj 3 (dopuniti rečenice sa datim riječima)
5. Otvoriti radne listove na stranu broj 58. Pročitati tekst i pokazati prostorije na slikama.
6. Uraditi zadatak broj 2 – zaokružiti ponuđene riječi i upisati ih u prazan prostor.
Domaći rad 1 – opisati na sličan način svoju kuću ili stan, navesti gdje živite (u kući ili u stanu), koliko prostorija ima u kući/stanu, koje su to prostorije i koje su boje, šta se nalazi u njima (barem po jedan predmet), imate li balkon i šta se vidi sa balkona (From the balcony you can see...)
Domaći rad 2 – prepisati riječi u rječnik (bez izgovora)
Adresa nastavnice Azre Ramović : oscvilaej.azra@gmail.com
______________________________________________________________________